Acasă Cărți dragi 3 idei despre branding extrase din Building a StoryBrand

3 idei despre branding extrase din Building a StoryBrand

de andreeachiuaru
0 comentariu

Am aflat despre Building a StoryBrand întâmplător, pe instagram, și m-a atras ca un magnet. Deși nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor pe care le aveam, am rămas cu idei despre branding care, cred eu, merită împărtășite mai departe.

1. Clienții caută, de obicei, răspunsuri la trei întrebări 

a. ce îmi poți oferi?

b. cum îmi va îmbunătăți viața produsul/serviciul pe care tu îl oferi?

c. ce am de făcut ca să obțin produsul/serviciul?

Donald Miller e un promotor al mesajelor simple, concise și care includ întotdeauna call to action. Vine și cu exemple în senul acesta. Practic, mesajul pe scurt ar fi: pune preț pe claritate și concizie. Restul e doar zgomot de fundal.

2. Clienții caută întotdeauna soluții la problemele pe care le au

Dacă ai reușit să înțelegi care este eroul negativ al poveștii, lucrul cu care se confruntă clientul tău, atunci vei începe să spui povestea potrivită. Cu toate astea, deși în teorie pare foarte bine explicat, mie mi s-a părut greu să aplic pentru a construi povestea unui magazin online care vinde boardgames și produse pentru cei geek.

Cartea vine cu mai multe sfaturi pentru branding personal, din punctul meu de vedere. Sau pentru zona de servicii, unde e mult mai ușor să identifici acel „villain” despre care vorbește Donald Miller.

3. Spune-i clientului cum îi vei îmbunătăți viața

Acesta mi s-a părut un sfat de branding valoros. În loc să vorbești despre tine și ce poți oferi, vorbește despre cum va arăta viața clientului după ce achiziționează produsele sau serviciile tale.

Când vine vorba de brandul meu personal, cred că mi-am găsit acel de ce. Însă în zona de ecommerce mi se pare în continuare greu să construiesc o poveste. Dacă voi ați găsit o carte pe tema asta care să ajute, aștept cu tot interesul o recomandare.

P.S: deși nu o pot încadra în categoria cărți care mi-au schimbat viața, ea poate fi o bună sursă de inspirație pentru cei care vor să afle mai multe despre cum storytelling-ul se împletește cu mesajele de marketing pentru a genera vânzări.

Dacă ești în căutarea unei lecturi pe tema asta, găsești Building a storybrand alături de alte mii de cărți în limba engleză la Okian.


Ți-a plăcut articolul? Vezi și alte recomandări de cărți de non-ficțiune.

 

Arată-le și prietenilor:

S-ar putea să-ți placă și:

Spune-mi părerea ta:

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest blog folosește cookies pentru a personaliza conținutul pe care ți-l arată și pentru a contoriza numărul de vizitatori care accesează articolele. În regulă Află mai multe